2021. augusztus 25., szerda

Tények melankóliája -Tanulmány Turczi István műveiről/Szerk.:Radvánszky A.,Sütő Cs / DEDIKÁLT!!!(AM) - Jelenlegi ára: 1

Tények melankóliája - Tanulmány Turczi István műveiről / Szerk.: Radvánszky Anikó, Sütő Csaba / DEDIKÁLT!!!
A Tények melankóliája Turczi István költői és prózai művészetét választja tárgyául. A szerző immár három évtizede alakuló, a magyar irodalmi hagyományokat megújító életművét az olvasóközönség részéről kezdettől fogva élénk érdeklődés övezi. Jelen kötet törzsanyagát a 2010. április 26-27-én a Magyar Írószövetség, a Fiatal Írók Szövetsége, az ELTE BTK Modern Magyar Irodalomtörténeti Tanszéke, a Magyar Irodalomtörténeti Társaság és a Magyar Versmondók Egyesülete szervezésében megrendezett életmű-konferencián elhangzott előadások szerkesztett és - a legtöbb esetben - kibővített változata adja. A tanulmányok szerzői magyarországi felsőoktatási intézményekben oktatnak (Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pécsi Tudományegyetem, Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Miskolci Egyetem, Nyugat-magyarországi Egyetem, Nyíregyházi Főiskola), illetve folyóirat-szerkesztőként, kritikusként dolgoznak, s közülük többen már korábban is behatóan foglalkoztak e szépírói munkássággal. A szerzők tudományos érdeklődése, tájékozottsága szerteágazó lévén a kötet olvasási stratégiái, megközelítésmódjai változatos képet mutatnak, amelyek - jóllehet indirekt módon - szerencsésen igazodnak a tárgyalt életmű magát sokfelől megszervező lírai beszéd- és magatartásmintázatához. Reményeink szerint a tanulmánykötet anyagának így kialakuló izgalmas tematikai és módszertani többszólamúsága a Turczi István művészetéről szóló (további) termékeny párbeszédet segítheti elő.
oldalszám: 253


Jelenlegi ára: 1 800 Ft
Az aukció vége: 2021-08-25 23:59 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése