2018. október 29., hétfő

KEF B200.A SP1014 audiofil hangszórópár - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

A képeken látható legendás hírnevű KEF hangszórópár az aukció tárgya.
Próbáltam a neten fellelhető műszaki paramétereket begyűjteni a sugárzóról. Ezek a képeken láthatók.
A sugárzókrók készített képeket én csináltam nem a netről származnak. Műszakilg abszolút hibátlanok, eredeti állapotúak.
Sajnos, a pontos gyártási dátumokat igazóló matricák már nem olvashatóak. Pontosabban az évszám az ami már el van mosódva!
Élőben sokkal szebbek mint a képeken!! Az ár a párra érvényes (2db). Külön nem eladó!
Rövid története, hogy miért lett eladó. Vásároltam egy pár hangafalat, ebben voltak beszerelve. Kicsit utána néztem és hamar kiderült nem ez a B200 való bele eredetileg hanem egy másik B200 altípus. Ezeket a tengerentúlról be is szereztem. Az itt hirdetett példányokra nekem nincs szükségem!
DPD vagy MPL futár tudja szállítani banki előreutalás után.
Személyes átvétel is lehetséges!
Gari, visszavásárlás nincs, nem lehetséges.


Jelenlegi ára: 25 000 Ft
Az aukció vége: 2018-11-18 14:39 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése